Czy muszę się zarejestrować, aby dokonać zakupów?
Czy rejestracja coś kosztuje?
Ile trwa rejestracja i aktywacja konta?
Mam problem z aktywacja konta. Co zrobić?
Jak dokonać zakupu?
W jaki sposób mogę zapłacić?
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Jakie formy transportu mam do wyboru?
Jakie są koszty transportu?
Czy wystawiacie faktury VAT?
Jak szybko dostanę zamówiony towar?
Czy mogę zamówiony towar odebrać osobiście?
Chcę odebrać towar w innym miejscu niż miejsce zameldowania. Co muszę zrobić?
Jak wygląda procedura odbioru towaru od firmy transportowej?
Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia?
Czy stosujecie jakieś rabaty?
Gdzie ma siedzibę Podarki.com.pl? Czy jesteście prawdziwą firmą?
Czy pod powyższym adresem prowadzicie sprzedaż?
Czy zamówiony towar mogę zwrócić?
Czy na zakupiony towar udzielana jest gwarancja?
Czy zakupy są bezpieczne?
Czy muszę się zarejestrować, aby dokonać zakupów?
Nie. Nasz sklep pozwala na dokonywanie zakupów bez zakładania konta,
jednakże założenie konta nic nie kosztuje i daje użytkownikowi wiele korzyści.
Czy rejestracja coś kosztuje?
Rejestracja jest bardzo prosta i całkowicie darmowa. Dzięki zarejestrowaniu się,
będą mogli Państwo śledzić stan swojego zamówienia, dodawać wiele adresów korespondencyjnych,
zamawiać towar za pobraniem i korzystać z innych udogodnień.
Ile trwa rejestracja i aktywacja konta?
Zakładając poprawne działanie konta e-mail podanego podczas rejestracji,
całość procedury nie powinna trwać dłużej niż trzy minuty.
Mam problem z aktywacja konta. Co zrobić?
Proszę napisać pod adres: sklep@podarki.com.pl
i podać swój adres email - konto zostanie aktywowane ręcznie.
O jego aktywacji zostaniecie Państwo powiadomieni przez e-mail.
Jak dokonać zakupu?
Należy odszukać w odpowiedniej kategorii interesujący nas produkt, po czym wpisać pożądaną liczbę sztuk.
Następnie kliknąć przycisk "do koszyka". Po dodaniu żądanych produktów do koszyka należy przejść do podstrony
koszyka i - podążając za wskazówkami - sfinalizować swoje zakupy. To bardzo proste!
W jaki sposób mogę zapłacić?
W Podarki.com.pl płatność za zakupy i dostawę można dokonywać w następujący
sposób:
1. Przelewem - należność należy przekazać na rachunek bankowy firmy Podarki.com.pl podany w punkcie §2. regulaminu. Na przelewie w polu tytułem prosimy podać numer zamówienia.
Przy składaniu zamówień opłacanych przelewem należy pamiętać o czasie, niezbędnym dla przepływu
środków na rachunek sklepu uwzględniając również dni świąteczne kiedy przelewy nie są przez
banki księgowane. Prosimy dokonać przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem w stosunku do wybranego
terminu dostawy zamówienia. Zamówienia realizowane są wyłącznie po wpłynięciu środków na konto
sklepu.
2. Kartą płatniczą/kredytową przez internet - po skompletowaniu zakupów pojawi się opcja
płatności kartami kredytowymi. Po wybraniu w/w opcji i naciśnięciu przycisku "Dalej" przejdą
Państwo na stronę autoryzacji karty operatora rozliczającego płatności kartami w internecie.
Zamówienie może zostać przyjęte przez sklep wyłącznie po potwierdzeniu autoryzacji transakcji
przez operatora rozliczającego płatności kartami w internecie. Podarki.com.pl nie
ponosi odpowiedzialności za brak możliwości autoryzacji transakcji.
3. Szybkim przelewem bankowym - przelewy takie jak mTransfer, Inteligo, Multitransfer i inne
są realizowane poprzez serwis PayU. Po wybraniu takiej płatności, użytkownik zostanie
przekierowany na stronę payu.pl, gdzie będzie mógł dokończyć realizację płatności.
Podarki.com.pl rozpocznie procedurę realizacji zamówienia po stwierdzeniu,
że firma obsługująca płatności potwierdziła poprawny przebieg takiej wpłaty.
4. Za pobraniem - wygodna forma płatności, klient placi za towar i wysyłkę bezpośrednio
u kuriera doręczajacego paczkę.
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Oczywiście, jest to możliwe. Jeśli chcą Państwo zapłacić przy odbiorze, proszę wybrać
odpowiednią opcję w trakcie finalizowania zamówienia.
Jakie formy transportu mam do wyboru?
Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo towar w stanie idealnym. Dlatego też pakujemy
nasze przesyłki bardzo solidnie. Wszystkie zamowione towary dostarczane są szybko i bezpiecznie
za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Jakie są koszty transportu?
Koszty są uzależnione od formy transportu jaką Państwo wybierzecie.
Poniżej przedstawiamy cennik pakowania i transportu dla zamówień składanych w naszym sklepie.
Kurier DPD - 14,99 zł brutto
Kurier DPD za pobraniem - 23,00 zł brutto
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT do każdego zamówienia. Warunkiem jest
zaznaczenie opcji "chcę otrzymać fakturę VAT" podczas składania zamówienia. Jeżeli klient
nie zaznaczy tej opcji, otrzyma paragon fiskalny.
Jak szybko dostanę zamówiony towar?
Zazwyczaj paczki są wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Jednakże
zastrzegamy, że czas potrzebny na realizację zamówienia to do 14 dni. Jeśli czas realizacji
zamówienia miałby się rażąco przedłużyć, zostaniecie Państwo poinformowani o tym stosownym
e-mailem. Na całkowity czas dostawy składa się czas potrzebny na realizację przez nas
zamówienia oraz czas potrzebny firmie kurierskiej na dostarczenie towaru do Państwa. Firma
kurierska dostarcza nasze paczki zwykle na drugi dzień roboczy od ich nadania.
Czy mogę zamówiony towar odebrać osobiście?
Tak, jest to możliwe. Po złożeniu zamówienia proszę się z nami skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów.
Proszę pisać na sklep@podarki.com.pl.
Chcę odebrać towar w innym miejscu niż miejsce zameldowania. Co muszę zrobić?
Po założeniu konta - w dziale "Moje konto" istnieje możliwość dodania wielu adresów korespondencyjnych.
Proszę dodać adres odpowiadający miejscu dostarczenia produktu i następnie w trakcie składania zamówienia
wybrać go jako adres dostawy.
Jak wygląda procedura odbioru towaru od firmy transportowej?
Po otrzymaniu paczki należy dokonać płatności (w przypadku wybrania płatności za pobraniem).
Następnie należy w obecności dostawcy sprawdzić paczkę czy zamawiany towar nie ma uszkodzeń fizycznych,
czy jest zgodny z zamówieniem itp. - dostawca ma obowiązek zaczekać.
W przypadku nieścisłości trzeba spisać protokół szkodowy.
Co oznaczają poszczególne statusy zamówienia?
Zamówienie nowe - to zamówienie, które nie zostało jeszcze zweryfikowane
i oczekuje na weryfikację.
Zamówienie potwierdzone - to zamówienie które zostało zaakceptowane
do realizacji przez naszych pracowników.
Zamówienie w kompletowaniu - to zamówienie, dla którego płatność została
potwierdzona i jest w trakcie kolekcji produktów i pakowania.
Zamówienie wysłane - to zamówienie, które zostało przekazane firmie
kurierskiej i jest w drodze do Państwa. Jeśli Państwa zamówienie ma taki status to najpóźniej
za dwa, trzy dni będziecie mogli Państwo cieszyć się zamówionymi produktami.
Czy stosujecie jakieś rabaty?
Owszem, przy większych zamówieniach można z nami negocjować ceny. Dla stałych klientów stosujemy także rabaty.
Gdzie ma siedzibę Podarki.com.pl? Czy jesteście prawdziwą firmą?
Oczywiście jesteśmy prawdziwą, realną firmą. Posiadamy NIP i REGON.
Oto pełny adres korespondencyjny:
Podarki.com.pl
ul. Gąsienicowa 13
04-521 Warszawa
NIP: 952-181-92-04
REGON: 015341525
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej m.st. Warszawy pod numerem: 88042
Czy pod powyższym adresem prowadzicie sprzedaż?
UWAGA! Nie prowadzimy sprzedaży w naszym biurze! Magazyny są w zupełnie innym miejscu
i nie można przyjechać pod powyższy adres aby zakupić towar!
Czy zamówiony towar mogę zwrócić?
Tak, zamówiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni bez żadnych konsekwencji. W celu dokonania
zwrotu prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod
emailem: sklep@podarki.com.pl
Czy na zakupiony towar udzielana jest gwarancja?
Na nasze towary udzielamy gwarancji producenta.
Czy zakupy są bezpieczne?
Proszę się nie obawiać - Państwa dane są bezpieczne. Płatności są szyfrowane nowoczesnymi algorytmami SSL
(szyfrowanie kluczem 128 bitowym - nie do złamania, co już wielokrotnie udowodniono).